
Honderd ouderen genieten samen van speciale avond
Algemeen 1.179 keer gelezenDEN BOSCH | Dinsdag 25 februari transformeerde de Volkswagen-showroom van Autobedrijf Van den Udenhout opnieuw in een sfeervolle dinerzaal. De auto’s maakten plaats voor feestelijk gedekte tafels om honderd eenzame ouderen uit Rosmalen, Vught en ’s-Hertogenbosch een bijzondere avond te bezorgen.
In 2020 organiseerde Autobedrijf Van den Udenhout dit evenement voor het eerst. Die avond was een groot succes en leverde blije gezichten en dankbare reacties op. “Dit jaar keren we terug met hetzelfde doel: een warme, gezellige en onvergetelijke avond”. Het idee komt van directeur Kurt Verhees, die tijdens de jaarlijkse kerstborrel zijn wens uitsprak om weer iets speciaals te doen voor eenzame ouderen in de regio. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk: bijna honderd medewerkers meldden zich direct als vrijwilliger.
Samen sterk
De Bossche showroom werd speciaal voor deze avond omgetoverd tot restaurant. De avond ervoor doken tien collega’s de keuken in om een traditioneel maar smakelijk stamppotdiner te bereiden.
Dinsdagmiddag rond half vijf vertrokken de luxe auto’s van Van den Udenhout naar Vught, Rosmalen en Den Bosch om de genodigden, geselecteerd door Stichting Met je Hart, op te halen. Voor velen was de autorit al een belevenis op zich!
Gezelligheid en genieten
In de showroom werden de gasten ontvangen met een welkomstdrankje. Na een warm welkom door Kurt Verhees startte het diner. De collega’s van het autobedrijf serveerden een uitgebreid 3-gangendiner.
Feestelijke afsluiting
Na het dessert startte de bingo. Onder het genot van overheerlijke wijnen genoten de gasten van het spel en de bijbehorende prijzen. Een collega, die ook een professionele zanger is, verzorgde een feestelijke afsluiting.
Aan het einde van de avond werden de ouderen veilig thuisgebracht door medewerkers van Van den Udenhout. “Wát bijzonder dat Van den Udenhout dit voor ons heeft georganiseerd”, zei één van de gasten enthousiast tegen haar chauffeur. Ondertussen zorgden de overige collega’s dat de showroom weer blinkend schoon werd opgeleverd.
Autobedrijf Van den Udenhout bedankt alle sponsoren en vrijwilligers. Dankzij hun inzet werd het opnieuw een avond om nooit te vergeten!















