
Hitteprotocol voor afvalinzameling in de gemeente ‘s-Hertogenbosch
Human Interest 214 keer gelezenTot en met zaterdag 27 juni geldt in de gemeente ‘s-Hertogenbosch het hitteprotocol voor de afvalinzameling. Vanwege de (extreme) hitte worden de werktijden en openingstijden aangepast. Dit heeft gevolgen voor alle inwoners. Hier leest u wat er verandert voor inwoners.
Afval aanbieden
Afval moet deze week vóór 06.30 uur aan straat staan. Op vrijdag 26 juni starten de routes nóg eerder. Zet je afval die dag vóór 06.00 uur buiten.
Milieustraten
Milieustraat Treurenburg is geopend op 23 tot en met 27 juni van 07.00 tot 13.00 uur.•
Milieustraat Rosmalen is geopend op 24, 26 en 27 juni van 07.00 tot 13.00 uur.
Afgiftepunt Vindingrijk is gesloten op 24, 25 en 26 juni (Treurenburg en Afrikalaan).
Pushbericht via de app
Inwoners die aan de beurt zijn voor inzameling ontvangen daarnaast een extra pushbericht via de app, zodat niemand het moment van aanbieden mist.
Kijk voor meer informatie op https://afvalstoffendienst.nl/nieuws-hitteprotocol.
Download de gratis app van de Bossche Omroep
Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws uit de gemeente ’s-Hertogenbosch? Download vandaag nog de gratis Bossche Omroep app vanuit de App Store of Play Store om op de hoogte te blijven, geïnformeerd te worden en verbonden te blijven met de wereld om je heen.















