Arno Lucas maakte deze foto met een 360 graden camera. Hij vertelt:
Arno Lucas maakte deze foto met een 360 graden camera. Hij vertelt: "Deze foto is gemaakt midden in de nieuw aangelegde pop-up park. Erg mooi dat het aangelegd is. Hopelijk blijft dit voor vast liggen, want het is zéker een aanwinst voor de stad!" Foto: Arno Lucas

Foto van de week: 360 graden pop-up park

Ingezonden 948 keer gelezen

DEN BOSCH | Arno Lucas maakte deze foto met een 360 graden camera. Hij vertelt: “Deze foto is gemaakt midden in de nieuw aangelegde pop-up park. Erg mooi dat het aangelegd is. Hopelijk blijft dit voor vast liggen, want het is zéker een aanwinst voor de stad!”

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant