Ingezonden brief.
Ingezonden brief. Foto: Martijn Schwillens

Ingezonden brief: ‘Zoals de ouden zongen, piepen de jongen...’

Ingezonden 135 keer gelezen

“Bedankt ouder echtpaar in rode auto voor het stiekem vertrekken bij een aanrijding met schade op vrijdag 19 juni bij de afrit richting Rosmalen (bij Wapen van Rosmalen)”, zo schrijft Gerrit Derks in een ingezonden brief.

Hij vervolgt: “U stond voorgesorteerd voor rechtdoor richting Hintham en ik stond klaar om rechtsaf te gaan. U bedacht zich echter en veranderde ineens naar rechts om naar Rosmalen te gaan en raakte daarbij mijn oprijwagen. We stopten om te zaak te bekijken en spraken af om de weg vrij te maken en verder op te gaan staan. Maar wat gebeurde er tot mijn grote verbijstering. U was ineens verdwenen. Wat mijn schade betreft, die is minimaal, maar het zonder overleg doorrijden valt me natuurlijk erg tegen. Dit vind ik veel erger. De jeugd staat vaak in een kwaad daglicht, maar nu zijn het de ouderen. Ik hoop dat iemand opmerkt dat een rode auto (Seat dacht ik) van een ouder echtpaar schade heeft aan de passagierskant. En hun hierop aanspreekt en bedankt voor het geven van het goede voorbeeld.”

Download de gratis app van de Bossche Omroep

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws uit de gemeente ’s-Hertogenbosch? Download vandaag nog de gratis Bossche Omroep app vanuit de App Store of Play Store om op de hoogte te blijven, geïnformeerd te worden en verbonden te blijven met de wereld om je heen.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant