
Hennepkwekerijen opgerold in Derde Hambaken in Den Bosch
112 2.025 keer gelezenDEN BOSCH | Na een storing op het elektriciteitsnet in de Derde Hambaken in Den Bosch zijn binnen 24 uur twee hennepkwekerijen opgerold en is er in een derde woning fraude aan de meter geconstateerd.
In de eerste kwekerij stonden ongeveer 100 hennepplanten. In de tweede zo’n 30 stuks, die bleken verstopt in een verborgen ruimte in de garage. De gemeente is voornemens de woningen te sluiten.




















