
Nieuwe uitstraling voor winkelcentrum de Helftheuvel
Zakelijk 817 keer gelezenDEN BOSCH | Het is je misschien wel opgevallen dat er wat dingen zijn veranderd aan onder andere de gevel van de Helftheuvelpassage. Zowel online als in het winkelcentrum zelf krijgt de Helftheuvel een nieuwe uitstraling. Zaterdag 23 juli wordt deze verandering feestelijk gevierd.
De Helftheuvel was toe aan een moderne, frisse uitstraling. Zowel de fysieke uitstraling als de online beeldvorming van de passage is dan ook vernieuwd. Zo is er gekozen voor een nieuw logo dat uit 11 onderdelen in allemaal verschillende kleuren bestaat, die samen het woord ‘Helftheuvel’ vormen. Dit logo staat symbool voor de diversiteit op de Helftheuvel. Ook zijn er nieuwe stickers op de ramen geplakt en boven de verschillende ingangen zijn nieuwe signings aangebracht.
De Helftheuvel nodigt iedereen uit om op zaterdag 23 juli samen deze nieuwe start te komen vieren. Dan wordt ook de winnaar van de social media-actie bekendgemaakt. Je kan nog tot 22 juli meedoen aan deze actie: www.facebook.com/helftheuvel/ en/of www.instagram.com/winkelcentrum_helftheuvel/.